wtorek, 8 stycznia 2013

Księgowość w firmie

Na początku prowadzenia własnej działalności gospodarczej trzeba podjąć wiele ważnych decyzji, od których zależeć będzie między innymi to, jak będziemy rozliczać się z podatku. Możemy zdecydować na przykład, że to księga przychodów i rozchodów w naszej firmie będzie stanowiła podstawę do rozliczania podatków i ustalenia podstawy opodatkowania. Ale możemy też zdecydować, ze wolimy płacić podatek ryczałtowy i będziemy prowadzić księgę rachunkową.


W podjęciu wszystkich tych decyzji pomaga biuro księgowe. Każdy młody przedsiębiorca, który już na starcie szuka oszczędności, zastanawia się pewnie, czy warto wydawać co miesiąc kilkaset złotych na księgową, skoro można skorzystać z internetowych porad i programów, ale ci, którzy zdecydowali się na to rozwiązanie, wiedzą, że wydatek na księgową to najmądrzej wydane pieniądze w miesiącu.

Księgowa nie tylko pomaga w rozliczeniach, prowadzi dokumentację, niezbędna w firmie, ale również podpowiada, co i kiedy wpisywać do różnych rozliczeń, żeby wydać jak najmniej, a możliwie dużo zaoszczędzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz